poniedziałek, 16 lutego 2015

ZMIANY, ZMIANY I KOSZULKI!


Serdecznie was witam na całkiem nowej, kolejnej już odsłonie graficznej bloga.  Zgodnie z moimi zapowiedziami które mieliście okazję przeczytać  na facebooku, nowości i zmian będzie dużo. Niektóre już się dokonały, inne będą dokonywać się powoli. Przedstawię wszystko w dalszej części wpisu.

Zacznę od chyba najbardziej przez was wyczekiwanej nowości, czyli koszulek. Pewnie część z was pamięta pierwsze opublikowane przeze mnie wzory, i to że obiecałam że w przyszłości się pojawią. Przepraszam że kazałam wam na nie tyle czekać, ale mam nadzieję że naprawdę było warto.

Co do samych koszulek i formy ich nabycia, długo szukałam odpowiedniego miejsca któremu będę mogła powierzyć wykonanie ich. Przede wszystkim chciałam żeby ceny nie były zbyt wysokie a jakość solidna.  Bardzo ważna była też dla mnie forma zamówienia, byście nie musieli długo czekać na wysyłkę i by nie było to zbyt skomplikowane. Po przekopaniu internetu wybór padł na Cupsell.pl.
Opinie na temat oferowanych przez nich koszulek były różne, jednak po głębszym przeanalizowaniu wyszło że są całkiem niezłe, a swoje koszulki za pomocą tej platformy sprzedają tam chociażby takie  osobistości internetowe jak na przykład Lekko Stronniczy.

Koszulki  wykonane są przez solidne i znane na rynku marki – Stedman i Fruit of the loom, druk natomiast wykonywany jest cyfrowo, na maszynach do druku na tekstyliach DTG.
Ceny koszulek zaczynają się od 42zł i mam nadzieję, że koszulki są tego warte.  Dzięki Cupsell ceny będą stałe, a zamówienia będziecie mogli składać szybko i łatwo w sklepie internetowym. Myślę że tak będzie zdecydowanie prościej i szybciej, niż gdybym miała zbierać od was zamówienia i składać je u firm zajmujących się koszulkami i drukiem, no i cena nie byłaby wtedy stała, bo zależałaby od ilości zamówionych koszulek danego projektu.

Co do projektów, myślę że na początek jest ich naprawdę dużo. W planach są jeszcze koszulki z psimi sportami które powinny się pojawić w niedalekim czasie, oraz inne rasy psów. Jeżeli ktoś chce, by jego ulubiona rasa znalazła się z ofercie, wystarczy napisać do mnie wiadomość na email, a projekt powinien pojawić się możliwie szybko. Oferta będzie wzbogacana regularnie, mam nadzieję że Cupsell umożliwi niedługo dodawanie kategorii by nie było bałaganu. Koszulki  są dostępne w wersjach męskich, i żeńskich. Na życzenie mogę udostępnić również dziecięce:)
Zapraszam was zatem na www.zdaniempsa.cupsell.pl  gdzie możecie obejrzeć wszystkie projekty oraz dokonać zakupu. Przy zakupie dwóch koszulek i wybraniu formy płatności przez Internet, wysyłka jest gratis.

A jeżeli jeszcze nie uciekliście z tego wpisu do sklepu, pragnę was zapoznać ze zmianami które nastąpiły i nastąpią na blogu :)

Przede wszystkim zmienił się wygląd bloga, mam nadzieję że jest teraz estetyczniejszy i bardziej minimalistyczny. Zmienił się z myślą o niewielkiej zmianie sposobu prowadzenia bloga, pojawi się na nim więcej zdjęć oraz więcej treści na temat moich czworonogów.
Planuję również dodawanie filmików, i staram się przekonać do vblogowania więc być może pojawią się jakieś video wpisy.  
Od wiosny (ten prawdziwej która mam nadzieję zawita naprawdę niedługo) pojawi się cykl opisujący miejsca przyjazne psom w łodzi oraz zdjęcia ze spacerów które od jakiegoś czasu organizujemy.
Blog został też troszeczkę zaktualizowany, to straszne ale wszystkie zakładki nie były aktualizowane od początku istnienia bloga! Tak więc wszystkie zostały zaktualizowane, zmienione i poprawione. Zmienił się również adres email na który możecie słać do mnie wirtualne listy.

Na sam koniec dodam, że planuję zdać z Larym egzamin PT. Tak, tak lepiej późno niż wcale, piszę to tutaj bym nie zrezygnowała. Nasze poczynania też będziecie mogli śledzić na blogu, a jak nie będę o tym wspominać, wypytujcie mnie! Muszę to w końcu zrobić ;)

Trzymajcie mnie za słowo, dawajcie kopa gdy tylko zboczę na złą drogę i wpadajcie tu częściej. Statystyki nie kłamią, wiem że tu wpadacie i chcę, by było tu jeszcze fajniej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz