poniedziałek, 16 lutego 2015

DREAMS COME TRUE


Park jesienią to nasze środowisko naturalne, jestem zimnolubna podobnie jak Hektor dlatego wykorzystujemy ten krótki czas do cna. Pewnie część z Was zastanawiała się co się stało ze Zdaniem Psa i czy kiedykolwiek powrócimy, ci którzy śledzą nas na facebooku orientują się w tej kwestii nieco bardziej.
Moi Drodzy, marzenia się spełniają i dzisiaj piszę o tym całkowicie świadomie, wystarczy wierzyć i włożyć trochę wysiłku w ich urzeczywistnienie się. W naszym życiu doszło do wielu zmian które nadal trwają.
Od pierwszego października poszłam na studia grafiki komputerowej o których marzyłam od długiego czasu, nie jest to co prawda dobra nowina dla Larego ale dzięki temu zdobędę umiejętności które w przyszłości pozwolą mi zadbać o niego, gdyby wiedział to by docenił :)
W dodatku planujemy przeprowadzkę, szukamy mieszkania pod kątem psów dlatego nasze nowe cztery kąty będą w pobliżu jakiegoś parku, w dużo przyjemniejszej okolicy niż dotychczas. To dla nas fantastyczna nowina ponieważ do tej pory za dużo czasu zabierało nam dojście do jakiegoś parku i czasami po prostu go brakło. Szczególnie teraz gdy jestem długo w uczelni. Dlatego życzcie nam powodzenia w znalezieniu naszego idealnego miejsca na ziemi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz