poniedziałek, 16 lutego 2015

W POSZUKIWANIU „MĘSKICH” OBROŻY


W internecie roi się od sklepów które mają w ofercie przeróżne, kolorowe i atrakcyjne dla oka obroże i smycze. Ostatnio bardzo popularne stało się szycie akcesoriów na zamówienie co daje nam ogromną dowolność w wyborze materiałów, wzorów i kolorów. I choć wybór jest ogromny i może nas przerosnąć, większość wzorów zdecydowanie bardziej pasuje do suk, aniżeli do psów.


Cały problem zaczął się, gdy mój chłopak zaczął się buntować i twierdzić, że z psa robię transseksualistę i że powinien nosić coś bardziej dostosowanego do swojej płci. Ach ci faceci, strasznie drobiazgowi są.

Zaczął więc projektować obroże które nadawałyby się dla psiego macho a ja ochoczo na to przystałam, w końcu nie ja musiałam za nie płacić :) I tak powstała pierwsza prawdziwie męska obroża BAD MOTHER FUCKER inspirowana portfelem samego Tarantino, który był pokazany w kultowym „Pulp Fiction”.
Obroża została wykonana na zamówienie w Gadżeciaki.pl. Wykonano ją solidnie, z mocnych materiałów, podszyta została eko-skórą. Obsługa była bardzo sympatyczna więc projektowanie poszło sprawnie. Jedyną wadą był czas realizacji, czekałam dosyć długo ale spowodowane było to jakimiś losowymi komplikacjami, wcześniejsze zamówienie było zrealizowane zdecydowanie szybciej. Dlatego z czystym sumieniem mogę polecić Gadżeciaki, jeżeli chcecie zaprojektować coś sami, z własnym napisem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz