poniedziałek, 16 lutego 2015

„LATO Z PSEM W PLENERZE” - ROZSTRZYGNIĘCIE


Wybór był niezwykle trudny, główkowałam ja, główkowała moja rodzina równie mocno zaangażowana jak ja, nie główkował tylko Bryś który całą sytuację miał najwyraźniej gdzieś i smacznie chrapał pod biurkiem.

Przysłaliście mnóstwo wspaniałych zdjęć i z chęcią nagrodziłabym wszystkie. Miałam swoich faworytów, niestety było ich więcej niż miejsc które mogę nagrodzić co sprawiało mi wiele trudności przy wyborze. Prawdę mówiąc nie spodziewałam się aż takiej ilości zgłoszeń :)

Nagrody otrzymują:


1. Roksana Nowak otrzymuje kocyk z funkcją torby podróżnej
Za chyba najbardziej wakacyjne zdjęcie z psem jakie widziałam :)







2.Anna Grenda otrzymuje piłkę snackball
Za najradośniejszy wakacyjny pychol.






3. Magdalena otrzymuje misia
Za piękne dwa uśmiechy na plaży.






4.Monika Zając otrzymuje apteczkę
Za wspólne opalanie się.






Zwycięzcom serdecznie gratuluję, natomiast pozostali uczestnicy konkursu przysłali równie wspaniałe zdjęcia, dlatego galerię prac możecie obejrzeć tutaj na blogu.














































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz