wtorek, 17 lutego 2015

     Dlaczego pies nie chce wejść do wanny?

Pies, w przeciwieństwie do człowieka, nie lubi zapachów jakie 
wydzielają perfumy czy kremy. Gdy widzi obok wanny "paskudztwa" takie jak szampony, przeczuwa coś niedobrego - "O nie! Ja nie wejdę do tej malutkiej wanny! Ja tam nie chcę wchodzić, bo obok są jakieś rzeczy inne niż muszelki!" - może to tak pies myśli?

W morzu to coś zupełnie innego - pachnie wodą, piasek, dużo miejsca... Po co porównywać, skoro to takie proste?!

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nigdy nie miałam problemów z kąpielą mojego psa i chyba po prostu podoba mu się taka pielęgnacja. Oczywiście w kąpieli stosuję tylko kosmetyków dla psiaka. Dodatkowo już po wyschnięciu ma on swoje własne perfumy https://sklep.germapol.pl/pl/kosmetyki-rozne_perfumy których także lubi używać.

    OdpowiedzUsuń